ارزیابی گروهی و مباحثه معنایی خودجوش در بین زبان‌آموزان: دو عنصر ایجاد حس حضور اجتماعی در محیط‌های اجتماعی و برخط فراگیری زبان انگلیسی

محمد حسین حریری اصل؛ سیده سوسن مرندی

دوره 6، شماره 1 ، تیر 1396، ، صفحه 144-117

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8421

چکیده
  امروزه، به لطف وجود فن­آوری پیشرفته، به ویژه اینترنت، کانال­های ارتباطی در بین مردم سرتاسر جهان، بسیار گسترده شده­اند. در این میان، استفاده از اینترنت به منظور فراگیری زبان دوم بسیار رایج شده است. با این حال، بسیاری از برنامه­های امروزی به منظور فراگیری زبان دوم توسط فن­آوری به برقراری حس تعامل و حضور اجتماعی درخور ...  بیشتر